Can’t find the answer you’re looking for? Reach out to our customer support team.
Αν δείτε πάνω δεξιά θα σας εμφανίζεται η ένδειξη πιστωτικό υπόλοιπο.
Εμφανίζουμε τις επιλογές της Αντικαταβολής και του RF Code έτσι ώστε μόλις κατέβουν οι παραγγελίες στο διαχειριστικό μας σύστημα να συμψηφιστεί το υπόλοιπο αυτόματα και να μηδενίσει η καρτέλα σας.
Με αυτό το τρόπο μειώνουμε τη πιθανότητα ανθρώπινου διαχειριστικού λάθους κατά πολύ.
Παρακάτω θα εξηγήσουμε στη περίπτωση του RF Code το μόνο που μπορεί να συμβεί.
Ας πάρουμε για παράδειγμα ότι έχω τοποθετήσει 3 παραγγελίες με RF Code.
1η Παραγγελία 10,00€
2η Παραγγελία 10,00€
3η παραγγελία 10,00€
Άν δεν έχει εξοφληθεί καμία παραγγελία
Στη 1η θα λάβω email με το RF Code 10,00€
Στη 2η θα λάβω email με το RF Code 20,00€
Στη 3η θα λάβω email με το RF Code 30,00€
Όπως βλέπουμε στο παραπάνω παράδειγμα έχουμε 3 παραγγελίες με συνολική αξία 30,00€.
Οπότε θα πρέπει να προσέξετε να εξοφληθεί το τελευταίο RF Code που σας έχει σταλεί.
Στη περίπτωση που πληρώσετε παραπάνω από ένα RF Code θα γίνει συμψηφισμός και θα πιστωθούν στη καρτέλα σας.Το ποσό αυτό μπορείτε να το αφήσετε στη καρτέλα σας για μελλοντική παραγγελία ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας επιστραφεί με τραπεζική κατάθεση.
Στη περίπτωση που δε βλέπετε μεταφορική εταιρεία στο τρόπο αποστολής, θα σας εμφανίζει:
Αποστολή με τις προηγούμενες παραγγελίες μου (Δωρεάν)
Αυτό γίνεται γιατί έχετε ανοιχτές παραγγελίες που δεν έχουν αποσταλεί ακόμη και μετά την ολοκλήρωση θα τις αποστείλουμε όλες μαζί.
Με αυτό το τρόπο αποφεύγεται η χρέωση διπλών και τριπλών μεταφορικών.