Όροι εγγύησης

Εγγυήσεις Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του GeekOn.gr καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας σύμφωνα με τις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Προϊόντα καινούρια με συσκευασία - εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών
  • Προϊόντα καινούρια χωρίς συσκευασία (bulk) - εγγύηση καλής λειτουργίας 1 έτους
  • Προϊόντα refurbished - εγγύηση καλής λειτουργίας 1 έτους
  • Μπαταρίες (συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών που είναι μέρος άλλου προϊόντος) - 6 μήνες

Η εγγύηση προϊόντος δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Το προϊόν έχει χτυπηθεί (1) , πέσει κάτω, καεί, έχει έρθει σε επαφή με υγρά (2), έχει χρησιμοποιηθεί με μη εγκεκριμμένο τροφοδοτικό ή μπαταρία, έχει υποστεί τεχνική παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό ή έχει κακομεταχειριστεί με όποιον τρόπο και ενάντια των οδηγιών χρήσης του.
  • Από την εγγύηση εξαιρούνται οι βλάβες λογισμικού πέραν αυτών που υπήρχαν από κατασκευής και όσων προήλθαν από αυτοματοποιημένη αναβάθμιση του εργοστασιακού λειτουργικού συστήματος.

Προϊόντα που θα επιστραφούν εντός εγγύησης δύναται να:

  • Επισκευασθούν
  • Αντικατασταθούν με ίδια (εφόσον υπάρχει απόθεμα)
  • Πιστωθεί στον πελάτη το ποσό με το οποίο αγοράσθηκαν ώστε να προβεί σε αγορά άλλων προϊόντων, της επιλογής του, από το ηλεκτρονικό κατάστημα GeekOn.gr

Εγγυήσεις Τρίτων

Προϊόντα που φέρουν εγγύηση αντιπροσώπου / κατασκευαστή έχουν αντίστοιχη επισήμανση στην σελίδα του προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα GeekOn.gr και για αυτά ισχύουν οι όροι του αντίστοιχου αντιπροσώπου / κατασκευαστή. Η GeekOn μπορεί να αναλάβει δωρεάν την διαμεσολάβηση και διακίνηση του προϊόντος από / προς τον αντιπρόσωπο / κατασκευαστή, εφόσον το προϊόν έχει αγορασθεί από την GeekOn, αλλά συνιστάται η απευθείας επικοινωνία του πελάτη με τον αντιπρόσωπο / κατασκευαστή για εξοικονόμηση χρόνου.

 

Εγγυήσεις Επισκευών

Όλες οι επισκευές συσκευών (εκτός εγγύησης και ανεξαρτήτου προμηθευτή) καλύπτονται από 3μηνη γραπτή δωρεάν εγγύηση για την βλάβη που επισκευάσθηκε με δικαίωμα επέκτασης στους 6 μήνες καταβάλοντας επιπλέον το μισό (50%) κόστος της εργασίας (όχι το κόστος ανταλλακτικών).

 

  • Η εγγύηση καλύπτει την υπηρεσία της επισκευής και τα ανταλλακτικά.
  • Ανταλλακτικά που αποτελούν μεμονωμένα προϊόντα (π.χ. σκληροί δίσκοι, οθόνες κ.α.) καλύπτονται από την εγγύηση προϊόντος όπως περιγράφεται παραπάνω.
  • Προβλήματα λογισμικού (software), όπως ιοί και malware, δεν καλύπτονται από εγγύηση.
  • Βλάβες που μπορεί να προκύψουν στην συσκευή σας μη σχετικά με την επισκευή που έχει γίνει δεν καλύπτονται από εγγύηση.
  • Η εγγύηση παύει να ισχύει εάν:
    • Πέσουν υγρά στην συσκευή (2)
    • Η συσκευή πέσει κάτω, σπάσει ή χτυπηθεί με όποιο τρόπο (1)
    • Αφαιρεθεί η ταινία ασφαλείας (3)
  • Αν η συσκευή σας παρουσιάσει την ίδια βλάβη εντός της παρούσας εγγύησης υποχρεούμαστε να:
    • Παραλάβουμε την συσκευή σας (μπορείτε να την στείλετε μέσω συνεργαζόμενου courier με έξοδα δικά μας κατόπιν συνεννόησης)
    • Επισκευάσουμε την βλάβη
    • Επεκτείνουμε κατά 1 μήνα την εγγύηση σας
  • Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής εντός εγγύησης θα επιστρέψουμε το κόστος της επισκευής (όχι των ανταλλακτικών), ενώ επίσης δίνονται και επιλογές ανακύκλωσης με χρηματική αποζημίωση κατόπιν συνεννόησης.

 

(1) Εξαιρούνται τα προϊόντα με αντικραδασμική προστασία και σύμφωνα με τις προδιαγραφές και οδηγίες χρήσης του προϊόντος
(2) Εξαιρούνται τα προϊόντα με πιστοπόιηση αδιάβροχης προστασίας και τα προϊόντα χωρίς ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά/μηχανικά μέρη
(3) Σε όλες τις επισκευασμένες συσκευές τοποθετείται αυτοκόλλητο προστασίας για απόδειξη μη παραβίασης της συσκευής από τρίτους. Εξαιρούνται οι επισκευές λογισμικού.